Sviluppu di superplastificante policarbossilate


bbf90a0726a39f43ce9917993da0b8ac

(Sviluppu di superplastificante policarbossilate)

Sicondu a differente struttura molekulari, pò esse divisu in quattru generazioni di superplastificante di serie di policarbossilati, a prima generazione hè copolimeru di l'acidu acrilicu, a seconda generazione hè u tipu di propilene etere, a terza generazione hè di tipu amide, è a quarta generazione hè polietilenglicol ramificata. tipu di catena.

 

Prima generazione: copolimeru di l'acidu metacrilicu / enoic acid metil estere.

A sintesi di u superplastificante di polycarboxylate di prima generazione hà pochi tipi di materie prime è u prucessu hè relativamente simplice.

 

Siconda generazione: copolymer propenyl etere.

U superplastificante di polycarboxylate di seconda generazione hè principalmente un ligame etere in a struttura di sintesi moleculare. Stu metudu di sintesi usa materia prima di l'anidride maleica, è l'unità di e so catene ramificate sò cunnessi da ligami eterei, per quessa hè ancu chjamatu superplastificante di polietere.

 

Terza generazione: tipu amide / imide.

A terza generazione di superplastificante polycarboxylate hà cuminciatu à aduprà materie prime amide.

 

Quarta generazione: tipu di catena ramificata di polyamide-polyethylene glycol.

U quartu tipu di superplastificante polycarboxylate si cuncentra nantu à cunsiderà l'influenza di a struttura moleculare è e proprietà, è a catena laterale di poliossietilene hè introdutta in u cuntrollu di u prucessu di sintesi.

 

Metudu di sintesi di superplastificante policarboxylate

Copolimerizzazione diretta di monomeri polimerizzabili.

In questu metudu di sintesi, una longa catena laterale di polietere hè intrudutta in a catena principale, è a chjave per a preparazione hè di sintetizà macromonomeri cù l'attività di polimerizazione (in solitu methoxy polyethylene glycol acrylate). Allora i monomeri cù una certa proporzione sò mischiati è u pruduttu finitu hè ottenutu da polimerizazione di suluzione. A premessa di stu prucessu di sintesi hè chì in u stadiu di sintesi di macromonomeri, u catalizzatore hà una grande influenza nantu à i prudutti di sintesi, è ci hè un prucessu tedious di separazione è purificazione intermedia. U scopu principale hè di truvà catalizzatori adattati è e cundizioni di reazzione per aumentà ulteriormente u rendimentu è accurtà u tempu di reazione per riduce u costu di produzzione. Hè statu infurmatu chì u catalizzatore di trasferimentu di fase o u sal inorganicu hè un tipu di catalizzatore di reazzione efficace. Un tipu di additivu di béton cù una bona retenzioni di slump hè stata preparata da a copolimerizazione diretta di metacrilate di metoxy polyethylene glycol è di l'acidu metacrilicu à catena corta è longa.

 

Funziunale dopu a polimerizazione.

Stu metudu di sintesi hè di prima furmà a catena principale è poi intruduce a catena laterale, generalmente usendu polycarboxylate cù un pesu molekulari constantu, chì hè innestatu cù polyether à temperatura più altu sottu l'azzione di catalyseur. Tuttavia, ci sò parechji prublemi in questu metudu: prima, i tipi è e specificazioni di i prudutti di polycarboxylate pronti sò limitati, per quessa, hè difficiule di aghjustà a so cumpusizioni è u pesu moleculare; secondu, a cumpatibilità di polycarboxylate è polyether ùn hè micca bonu, è l'operazione propiu di esterificazione hè difficiule. Terzu, l'acqua hè furmata in u prucessu di esterificazione, è a separazione di fasi accadirà. Per quessa, a selezzione di un polietere cù una bona cumpatibilità cù polycarboxylate hè diventata a chjave per a sintesi.

 

Polimerizzazione e innesto in situ.

Stu metudu di sintesi hè principalmente sviluppatu per superà i difetti di a funziunale post-polimerizazione. I catene laterali sò intrudutti à u stessu tempu di polimerizazione di a catena principale, è u polietere hè usatu cum'è u mediu di reazzione di monomeri insaturati di l'acidu carboxylic. A reazione integra a polimerizazione è l'esterificazione, chì evita u prublema di cumpatibilità povira trà polycarboxylate è polyether. Puru stu mètudu pò cuntrullà u pesu molekulari di u polimeru, a catena principale pò sceglie solu u monomeru chì cuntene-C00H gruppu, altrimenti hè difficiule à graft. È a reazione di grafting hè una reazione di equilibriu reversibile, ci hè una grande quantità d'acqua in u sistema prima di a reazione, è u gradu di grafting ùn hè micca assai altu è difficiule di cuntrullà. Stu metudu hà i vantaghji di u prucessu simplice è u costu di produzzione bassu, ma u disignu moleculare hè difficiule.

 

Fornitore di additivi di béton

TRUNNANO hè un fornitore affidabile di agenti di schiuma cun più di 12 anni di sperienza in a cunservazione di l'energia di a nano-edificazione è u sviluppu di a nanotecnologia.

Sè vo circate di superplastificante polycarboxylate d'alta qualità, sentite liberu di cuntattateci è mandà una dumanda. (sales@cabr-concrete.com)

Accettamu pagamentu via Carta di Creditu, T / T, West Union, è Paypal. TRUNNANO spedirà e merchenzie à i clienti oltremare attraversu FedEx, DHL, per aria, o per mare.


ae0678a4b335e43d0619ed3c4aa69a48-1

(Sviluppu di superplastificante policarbossilate)

form Contact

Aggiornamenti di Newsletter

Inserite u vostru indirizzu email quì sottu è abbonate à a nostra newsletter