Soluzioni prufessiunali nantu à l'additivi di béton, l'agente di schiuma di calcestru, i superplastificante, l'additivi di blocchi CLC, è a macchina di schiuma
(Aumentà a forza iniziale di u béton)
a forza di cuncreti precoci hè u piccu di a forza di compressione di u béton ottenuta à pocu tempu dopu a so piazza. Normalmente, e valutazioni di forza sò realizati à l'età standard di 7 è 28 ghjorni dopu chì u béton hè postu. Stu cortu periodu di tempu hè impurtante per l'industria di a custruzzione perchè permette a riutilizazione rapida di forma, a produzzione rapida di elementi di cimentu prefabbricatu è a riparazione rapida di pavimenti per riduce i tempi di inattività di u trafficu.
Spessu, l'alta forza iniziale di u béton hè ottenuta da l'usu di una mistura chimica accelerante, chì accelera u ritmu di idratazione è, in cunseguenza, u sviluppu di a forza iniziale di u béton. Tuttavia, l 'usu di stu tipu di additivu aumenta u risicu di currusioni di rinforzu azzaru è pò avè altri effetti avversi nant'à i pruprietà béton.
In questu documentu, un metudu alternativu di rinfurzà a forza iniziale di u béton hè prupostu cù l'usu di i batteri Sporosarcina pasteurii cum'è additivu. Questa mistura aumenta a forza iniziale di u béton aumentendu a furmazione di composti cimentiti secundarii è per quessa migliurà l'idratazione di u béton. A cuntrariu di u carbonate di sodiu o di l'urea cumunimenti utilizati, stu additivu ùn hà micca effettu preghjudiziu nantu à a reologia di u béton è u tempu di prisenza iniziale.
Una cumminazione di cimentu Portland ordinariu (OPC) cù un liant sulfoaluminate di calcium (CSA) è Na2SO4 cum'è acceleratore hè stata pruvata. Stu legante basatu in CSA hà dimustratu un bonu rendimentu è era pussibule di ottene una forza di compressione di u béton di> 5 MPa / 12 h per mezu di a so attivazione di l'idratazione iniziale à a curazione à bassa temperatura.
(Aumentà a forza iniziale di u béton)