Superplastificanti polimerici a base di policarbossilati per calcestruzzo pronto


13702ef0445b822a693a515458d276bb

(Superplastificanti polimerici a base di policarbossilati per calcestruzzo preconfezionato)

Chì monomeru superplastificante di Polycarboxylate

U superplastificante di polycarboxylate hè diventatu u pruduttu di superplastificante di béton mainstream per via di u so designu di sonu, un altu tassu di riduzzione d'acqua è a prutezzione di l'ambiente. Attraversu a selezzione è l'arrangiamentu di monomeri in u prucessu di polimerizazione, i tecnichi sò stati capaci di sintetizà superplastificanti di polycarboxylate adattati per diverse applicazioni, cum'è u tipu di forza iniziale, u tipu di riduzzione di viscosità, u tipu di riduzzione di l'acqua alta, u tipu di ritenzione di alta slump, u tipu resistente di fangu. Tuttavia, questi superplastificanti policarboxilati funzionali sò realizati principalmente cù diversi comonomeri chjuchi. Dapoi l'avventu di HPEG, i macromonomeri utilizati ùn sò micca aghjurnati per un bellu pezzu. In questu articulu, un novu superplasticizer polycarboxylate PCE-6C hè statu preparatu utilizendu un novu tipu di macromonomeru di poliether vinyl polyoxyethylene etere macromonomeru in l'ultimi anni, è a so cunversione di monomeru, a sensibilità di dosage, a sensibilità di cunsumu d'acqua è a sensibilità di a temperatura sò state studiate.

 

Superplastificanti polimerici a base di policarbossilati per calcestruzzo pronto

In a tecnulugia di cimentu attuale, l'additivi chimichi sò cumpunenti essenziali di u mischju di cimentu. U prugressu principale in a tecnulugia di béton hè assuciatu cù u sviluppu di additivi. L'additivu per u cimentu hè definitu cum'è u materiale aghjuntu à u mischju di cimentu in una quantità micca più di cinque per centu in peso di a massa di cimentu. Per quessa, a cuncentrazione di u polimeru hè troppu bassu per furmà a film in a pasta di cimentu indurimentu; questu pò esse fattu quandu u cuntenutu di u polimeru hè più altu (in questu casu, u modificatore di u polimeru hè chjamatu aghjuntu). A maiò parte di l'additivi chimichi applicati in u cimentu presentanu polielettroliti anionici, chì adsorbenu fisicamente nantu à a superficia di granu di cimentu per un attu efficace. Tali additivi destinati à a mudificazione di e pruprietà di u mischju di cimentu sò stati prima introdutti in l'anni trenta di u seculu passatu. A so funzione era di migliurà a cunsistenza di a pasta di cimentu. L'intruduzioni di superplastizers, chì facenu pussibule una diminuzione di u rapportu di l'acqua à u cimentu (w / c), hà permessu un incrementu significativu in a forza di cimentu. Oghje, l'usu di l'admixtures varieghja significativamente da un paese à l'altru. Per esempiu, in Giappone, quasi 100% di u béton cuntene additivi. Ma, per esempiu, in i Stati Uniti, più di u 50% di u béton hà agenti chimichi, ancu s'ellu u percentualità hè crescente constantemente cum'è u rolu beneficu di l'additivi hè capitu. In più di u béton, i superplastificanti di policarbossilati (PCE) sò ancu usati per a fabricazione di materiali di gesso.

 

MODIFICAZIONE DI POLICARBOXYLATES

Attualmente, i superplastificanti di policarboxylate sò mudificati per inserisce altri monomeri per furnisce i terpolimeri. Una attenzione particulari hè ancu pagata à a versatilità di l'additivi di licu, vale à dì, a so alta efficacità cù diversi tipi di cimentu. Per esempiu, i policarbossilati mudificati cù metossi silani, à u cuntrariu di i superplastificanti tradiziunali, sò assai efficaci quandu l'adesivi cù un altu cuntenutu di sulfate sò usati. In l'additivi di riduzzione di l'acqua, a ricerca è u sviluppu di polimeri più recenti hè realizatu utilizendu superplastificanti adattati. I superplastificanti attualmente usati anu qualchì vantaghju specificu è ancu debule. Ci hè una dumanda crescente di polimeri per migliurà a coherenza di u mischju di béton cun un tempu allargatu di l'azzione pratica è simultaneamente inducendu senza sagnamentu eccessivu di l'acqua da u mischju, l'aria-entraining, è u set-retardation. In più di u criteriu primariu di l'azzione di u superplastificante, l'altri requisiti sò cunsiderati, cum'è a versatilità di l'usu, a produzzione faciule è l'applicazione, efficienza stabile à diverse temperature, senza impattu negativu annantu à l'ambiente (cun ​​favore per i superplastificanti "consumendu" rifiuti è permette di salvà l'acqua, cimentu è energia). Quandu cuncepimentu di novi superplastificanti, l'introduzione di un gruppu acidicu altru da u carboxylic in a struttura di u polimeru pò esse cunsideratu. Inoltre, a catena di poli (ossidu di etilene) pò esse mudificata da l'intruduzioni di altre unità idrofile, in particulare quelli carattarizati da una struttura ramificata, chì furnisce una viscosità ridotta di a suluzione polimerica.

 

Prezzu di u monomeru superplastificante Polycarboxylate

Polycarboxylate superplasticizer monomer grannizza di particella è purezza affettanu u prezzu di u pruduttu, è u voluminu di compra pò ancu influenzà u costu di Polycarboxylate superplasticizer monomer. Una grande quantità di grande quantità serà più bassu. U prezzu di u monomeru superplastificante Polycarboxylate hè nantu à u situ ufficiale di a nostra cumpagnia.

 

Fornitore di monomeri superplastificante policarbossilati

Sè vo circate di monomeru superplastificante Polycarboxylate d'alta qualità, sentite liberu di cuntattateci è mandà una dumanda. (sales@cabr-concrete.com). Accettamu pagamentu via Carta di Creditu, T / T, West Union, è Paypal. TRUNNANO spedirà e merchenzie à i clienti oltremare attraversu FedEx, DHL, per aria, o per mare.


2d6763fdb5b55fa1aa7d6832714369d7

(Superplastificanti polimerici a base di policarbossilati per calcestruzzo preconfezionato)

form Contact

Aggiornamenti di Newsletter

Inserite u vostru indirizzu email quì sottu è abbonate à a nostra newsletter