Soluzioni prufessiunali nantu à l'additivi di béton, l'agente di schiuma di calcestru, i superplastificante, l'additivi di blocchi CLC, è a macchina di schiuma
(A lavorabilità di l'additivu per riduce u crack di u béton)
Chì Concrete Crack Reducing Admixture
U cracking di u béton hè tipicu è spessu accade durante u prucessu di curazione. U mischju di cimentu currettu, a temperatura è u prucessu di curazione ponu riduce i cracks. Cracks di béton menu di 0.3 mm di larghezza ùn anu micca impattu in a struttura è a forza. A stallazione curretta da un cuntrattu prufessiunale impedisce a cracking. Mentre chì i metudi tradiziunali di gestione di ritirata generalmente implicanu l'aghjunzione di più acqua à u mischju di cimentu, l'additivi chì riducenu a ritirata offrenu una suluzione assai più efficace. Riducendu a quantità d'acqua chì pò evaporà da u béton, sti additivi ponu aiutà à prevene a furmazione di cracke è altri difetti. In i lastre di pavimentu, u spaziu di l'articuli pò esse aumentatu per via di u muvimentu di cimentu ridutta durante l'asciugatura. U risicu di l'arricciatura di a lastra in articuli è bordi hè ancu significativamente ridutta. L'additivi chì riducenu a ritirata ùn anu micca affettà negativamente a lavorabilità di u cimentu. Tuttavia, a quantità di mistura liquida deve esse una parte di l'acqua di mischju. Questi additivi ponu in occasione inibisce u sviluppu di a forza iniziale è tardi. Una riduzzione massima di forza di 12 à 15% dopu à 28 ghjorni hè pussibule usendu i dosages appropritati. Tuttavia, questu dependerà di u tipu di mistura utilizata. Dunque, l'additivi formulati ponu cuntene co-surfactants supplementari è composti idrotropici per mitigà a perdita di composti idrofobici attraversu a separazione di fasi, l'autoaggregazione o l'aggregazione di a superficia, diminuendu u stress capillare è a retrazione indotta da l'asciugatura. I prudutti basati in lattice, cumpresi Sakrete Crack Filler è Sakrete Concrete Repair, offrenu un bonu rendimentu - adattatu per crepe finu à 3/8 "di profondità è 1/2" di larghezza. I prudutti di lattice furniscenu una pulizia faciule è durà parechji anni. , secondu e cundizioni di l'applicazione In u casu di superplasticizers, cumminazzioni stabile di dispersanti polimerici è disfoamers insolubili in acqua sò basati nantu à aghjunghje co-surfactants. furnisce una solubilizazione sufficiente Iè, l'additivi affettanu a forza di u béton per a so riduzzione di u cimentu di l'acqua, l'effettu idrofobicu, a riduzzione di i pori, u bloccu è e funziunalità, a forza è a durabilità di u béton sò assai megliu.
Effetti di un novu tipu d'agente di riduzzione di Shrinkage nantu à e pruprietà di u béton
U SCA ùn hà micca riduciutu a ritirata autogena di u béton, ma hà riduciutu a ritirata di secca quandu a dosa massima hè stata utilizata. Rivestimentu di superficia EN ligeramente ridutta retrazzione autogena è siccazione. Inoltre, l'incorporazione di fibre hà riduciutu a contrazione autogena è u putenziale di cracking. U SRA, SCA, fibres, LS, è EN ùn affettanu micca negativamente a resistenza di u béton è u modulu elasticu. A ceppa di ritirata libera di u béton cù N-SRA (Cemente-N) è C-SRA (Cemente-C) in funzione di u tempu. L'inclusione di SRA hà riduciutu u shrinkage di circa 50% paragunatu à quellu di a riferenza. N-SRA è C-SRA anu mostratu u listessu gradu di riduzzione di shrinkage, ancu s'è N-SRA necessitava solu a mità di a dosa di C-SRA. Tuttavia, N-SRA era inefficace per riduce a tensione superficiale. In u studiu di Rougelot, a ritirata autogena hè stata cuntrullata da a desaturazione. I fasci sò stati lasciati in un ambiente cuntrullatu, è l'umidità hè stata ridutta da 100% à 12% in i mesi dopu. Hè statu determinatu chì i pendii di e curve di ritirata diminuiscenu cù a diminuzione di l'umidità è chì i rapporti più elevati di l'acqua à u cimentu portanu à l'aumentu di a ritirata di dissiccazione è a porosità.
A lavorabilità di l'Admixture Reducing Crack Concrete
A contrazione autogena ristretta in u cimentu d'alta resistenza pò pruduce stress durante i primi età chì ponu causà cracking prematuru. Questu hè statu dimustratu da Igarashi et al. Hè statu ancu truvatu chì quandu u rapportu di u stress internu induvatu da restrizzioni à a forza di trazione s'avvicinava à 50%, u cracking prematuru cuminciò à accade, purtendu à fallimentu di tensione. Darquennes et al. (15) truvò chì u cracking di shrinkage hè accadutu dopu à u cimentu di cimentu Portland in u casu di u cimentu di slag. Inoltre, e fibre si sò dimustrate efficaci per riduce significativamente a fissura indotta da a retrazione di l'asciugatura. Kawashima è Shah anu analizatu u cumpurtamentu di i materiali di cimentu cù fibre di cellulosa in cundizioni sigillati è micca sigillati. E cundizioni sigillate simulanu una contrazione autogena, è a cundizione non sigillata imita una contrazione secca. I fibri di cellulosa anu furnitu ancu una cura interna, è a distribuzione mejorata di e fibre hà risultatu in proprietà più desiderate.
Price of Concrete Crack Reducing Admixture
Concrete Crack Reducing Admixture dimensione di particella è purezza affettanu u prezzu di u pruduttu, è u voluminu di compra pò ancu influenzà u costu di Concrete Crack Reducing Addmixture. Una grande quantità di grande quantità serà più bassu. U prezzu di l'additivu per riduce u crack in u cuncretu hè nantu à u situ ufficiale di a nostra cumpagnia.
Fornitore di additivi per riducendu i cracki di béton
Sè vo circate di additivi di béton d'alta qualità, sentite liberu di cuntattateci è mandà una dumanda. (sales@cabr-concrete.com). Accettamu pagamentu via Carta di Creditu, T / T, West Union, è Paypal. TRUNNANO spedirà e merchenzie à i clienti oltremare attraversu FedEx, DHL, per aria, o per mare.
(A lavorabilità di l'additivu per riduce u crack di u béton)